Online bezoekers alleen zullen u geen eurocent opbrengen. U moet een strategie hebben om ze aan te zetten tot actie:  u wil immers dat zij hun hun contactinformatie achterlaten zodat u er later ‘iets’ mee kan doen!

Content marketing

Conversie betekent tweerichtingsverkeer: in ruil voor het achterlaten van zijn contactgegevens verwacht de bezoeker van uw website dat u hem iets in ruil teruggeeft. Vaak is dit in de vorm van nuttige informatie:  een artikel, een nieuwsbrief, een video,…  Een goede contentstrategie brengt de juiste content op het juiste moment bij de juiste persoon!

Call-to-actions

Nadenken over sterke call-to-actions is cruciaal: wat kan uw online bezoeker bekoren? In de vorm van een whitepaper, een nieuwsbrief met nuttige tips, een gratis demonstratie, een  gadget of wie weet zelfs een tijdelijk financieel voordeel?

Lemarco werkt samen met u aan een strategie om uw wegtrafiek om te zetten naar echte leads, die u achteraf kan kwalificeren en commercieel gaan bewerken.

 

Hoe samenwerken met Lemarco?