“The alignment between sales, marketing and product management is the hallmark

of a high-performing organization.”  –  Sirius Decisions

Een lead omzetten in een nieuwe verkoopdeal is vaak een moeilijke opdracht. Marketing en verkoop trekken vaak niet aan hetzelfde zeel wanneer werk moet gemaakt worden van  leadopvolging. Alleen een formeel  leadscoring model kan ervoor zorgen dat u de juiste prioriteiten kan stellen en de verantwoordelijkheden kan delen tussen marketing en verkoop.

De praktijk wijst helaas uit dat dat verkopers vaak hoogst inefficiënt werken en massa’s tijd verliezen aan leads die eigenlijk de moeite waard niet zijn…. terwijl marketing eigenlijk een deel van het werk op zich had kunnen nemen,indien er duidelijke afspraken waren geweest!

Lemarco denkt samen met u na hoe u de verantwoordelijkheden tussen marketing en verkoop opnieuw kan aligneren om uiteindelijk de win rate op het einde van uw verkooptunnel te verhogen. Graag gebruiken wij daarbij het Demand Generation model van Sirius Decisions als blauwdruk. Voor grotere organisaties zal een geïntegreerde Marketing Automation oplossing zoals Hubspot in een aantal gevallen een  meerwaarde betekenen.

Bekijk een voorbeeld van onze solution selling training voor Sodexo op Slideshare.

Hoe samenwerken met Lemarco?