Vergeet B2B. Het gaat om Business-to-Profit.

Addict_2015_v6-01In Business-to-Business actief zijn is niet moeilijk. De echte uitdaging: Business-to-Profit.

De doelstelling van marketing is altijd dezelfde gebleven: de juiste prospect op het juiste moment bereiken met de juiste boodschap.  In de praktijk is het overbruggen van de kloof tussen een vernieuwend B2B product-service aanbod en de markt  echter een complexe opdracht geworden. Omdat het beslissingstraject van de klant (Customer Decision Journey) in B2B nu grotendeels online en anoniem verloopt. De spelregels zijn helemaal veranderd. Verkopers uw belangrijkste marketeers geworden en uw klanten zelf uw belangrijkste verkopers.

De markt is geen statische database meer in een CRM-systeem, maar een dynamisch netwerk van informatie. Business-To-Profit kan u daarom alleen maar bereiken door zelf een liquid organization te worden.

En dat realiseert door het ADDICT Perpetuum: een 360° aanpak waarbij u processen, afdelingen en mensen op één lijn brengt. Uw inspanningen zullen uitmonden in een zelfdraaiend geheel – een Perpetuum – met uw eigen klanten als motor.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s