Keynote door Lemarco op 10 en 12 maart: ‘Customer Experience’

De klant is vandaag steeds beter geïnformeerd en verwacht een snelle, foutloze service. Doorheen de gefragmenteerde contactmomenten moet de klantervaring uniform zijn over alle kanalen heen, online en offline. Als bedrijf moet u zich grondig reorganiseren: het silo-denken moet plaatsmaken voor een totaalbenadering vanuit de customer journey van de klant.

Onder de titel De klantbeleving verbeteren in uw bedrijf: van silo-denken naar inzicht in de customer journeyverzorgt Lemarco de keynote presentaties op 2 evenementen, op dinsdag 10 maart in Gent op donderdag 12 maart in Oevel.

Verder gaan deze events, georganiseerd door GMI group, uitgebreid in op  de nieuwste mogelijkheden van Microsoft Dynamics NAV en CRM en de integratie met Office 365.

Interesse? Schrijf u in via bovenstaande links!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s